Επιλογή Σελίδας
Interamerican
Interamerican

Ταξιδιωτική Ασφάλεια

​Το Joytours σε συνεργασία με την Interamerican προσφέρει στους ταξιδιώτες του, ολοκληρωμένο πρόγραμμα ταξιδιωτικής ασφάλισης με καλύψεις Covid 19, στις πιο ανταγωνιστικές τιμές.

Νιώστε ασφάλεια κατά την διάρκεια του ταξιδιού σας για κάθε απρόοπτο συμβάν όπως:

  • Παγκόσμια Υπηρεσία Βοήθειας
  • Αποζημίωση για ακύρωση ταξιδίου
  • Έξοδα ξενοδοχείου λόγω καραντίνας για περιστατικά Covid 19
  • Δαπάνες λόγω καθυστέρησης αναχώρησης
  • Δαπάνες λόγω καθυστέρησης άφιξης αποσκευών
  • Ολική απώλεια αποσκευών
  • Δαπάνες λόγω διακοπής ταξιδίου από ατύχημα η ασθένεια
  • Ιατροφαρμακευτικά έξοδα ατυχήματος ή ασθένειας
  • Δαπάνες έκτακτης διακομιδής σε παγκόσμιο επίπεδο

Kαι όλα αυτά με 24 ώρη παγκόσμια υπηρεσία βοήθειας.

Επιλέξτε να ασφαλιστείτε πλήρως από το πιο κοντινό στο πιο μακρινό σας ταξίδι, επιλέγοντας το πρόγραμμα που ταιριάζει καλύτερα στις δικές σας οικογενειακές και οικονομικές προτεραιότητες!

Συνδυάστε με οποιαδήποτε υπηρεσία μας και την ταξιδιωτική ασφάλεια της Interamerican.

 

Kόστος προσθήκης ταξιδιωτικής ασφάλειας

EXTRA

 Τιμή

Παγκόσμια 1-10 μέρες

25€

Παγκόσμια 11-20 μέρες

35€

Παγκόσμια 21-30 μέρες

45€

Παγκόσμια 31-35 μέρες

78€

Παγκόσμια 36-40 μέρες

85€

Παγκόσμια 40-45 μέρες

98€

Παγκόσμια 45-60 μέρες

115€

Παγκόσμια 90 μέρες

168€

Υγειονομική μεταφορά (χωρίς όριο κόστους)

Αν ο Ασφαλισμένος, κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, αδυνατεί να συνεχίσει τη δραστηριότητά του εξαιτίας ατυχήματος ή ξαφνικής ασθένειας, η Εταιρία θα φέρει σε επαφή το συντονιστή γιατρό της με το γιατρό του νοσοκομείου που προσέφερε ιατρικές υπηρεσίες στον Ασφαλισμένο.
Αν από τη συνεννόηση των δύο γιατρών διαπιστωθεί ότι η κατάσταση της υγείας του Ασφαλισμένου χρειάζεται να αντιμετωπιστεί σε άλλο νοσοκομείο, πιο κατάλληλο για την περίπτωση, η Εταιρία θα οργανώσει και θα πραγματοποιήσει τη μεταφορά του στο κοντινότερο κατάλληλο νοσοκομείο. Βασική προϋπόθεση είναι ο γιατρός που έχει αναλάβει το περιστατικό να κρίνει ότι η μεταφορά, εκτός από επιβεβλημένη, είναι και επιτρεπόμενη.
Αφού ο Ασφαλισμένος μεταφερθεί στο κοντινότερο κατάλληλο νοσοκομείο για την αντιμετώπιση του περιστατικού, στη συνέχεια, και εφόσον η νοσηλεία του ή η αποκατάσταση της υγείας του προβλέπεται να διαρκέσει πολλές μέρες και συγκεκριμένα για διάστημα μεγαλύτερο των τριάντα (30) ημερών, έχει το δικαίωμα να ζητήσει από την Εταιρία να τον μεταφέρει σε νοσοκομείο που είναι κοντά στον τόπο μόνιμης διαμονής του. Βασική προϋπόθεση για τη μεταφορά αυτή είναι να απαιτούνται υγειονομικές συνθήκες για τη μετακίνηση και να επιτρέπεται από το γιατρό του νοσοκομείου που ανέλαβε το περιστατικό.
Στην περίπτωση που η μετακίνηση του Ασφαλισμένου δεν απαιτεί συνθήκες υγειονομικής μεταφοράς, η Εταιρία δεν έχει άλλη υποχρέωση αποζημίωσης του μέσου μετακίνησης απέναντι στον Ασφαλισμένο εκτός αν εξαιτίας του περιστατικού αυτός έχασε την προγραμματισμένη επιστροφή του.
Διευκρινίζεται ρητά ότι η Εταιρία δεν έχει καμία απολύτως ευθύνη για οτιδήποτε συμβεί στον Ασφαλισμένο που μεταφέρεται, εξαιτίας της κατάστασης υγείας του, αφού οποιαδήποτε μετα- φορά ή μετακίνησή του γίνεται πάντα μετά από σχετική υπόδειξη των γιατρών που ανέλαβαν τη θεραπεία.

Ιατρικές συμβουλές και πληροφορίες (χωρίς περιορισμό χρήσης)

Η Εταιρία παρέχει στον Ασφαλισμένο, για όσο χρονικό διάστημα βρίσκεται στην Ελλάδα, μέσω του Συντονιστικού Κέντρου Άμεσης Βοήθειας, σε 24ωρη βάση:
● Ιατρικές συμβουλές σχετικά με κάθε απρόβλεπτο περιστατικό υγείας, είτε αυτό οδηγήσει σε υγειονομική μεταφορά είτε όχι.
● Πληροφορίες σχετικά με τους όρους και τις προϋποθέσεις υγιεινής που πρέπει να πληρούνται από τους ταξιδιώτες, σύμφωνα με τους υγειονομικούς κανονισμούς της Ελλάδας ή της χώρας στην οποία πρόκειται να ταξιδέψει (εμβόλια, προληπτικά μέτρα κ.λπ.).
● Πληροφορίες για εφημερεύοντα νοσοκομεία, γιατρούς κ.λπ.

Επαναπατρισμός συνταξιδευόντων, μη παθόντων μελών της οικογένειας του Ασφαλισμένου (ένα αεροπορικό εισιτήριο)

Σε περίπτωση που η Εταιρία αναλάβει την υγειονομική μεταφορά του Ασφαλισμένου, με τον τρόπο που περιγράφεται παραπάνω, θα καλύψει επίσης και τα έξοδα επιστροφής των υπόλοιπων μελών της οικογένειας του Ασφαλισμένου που δεν είναι παθόντες (δηλαδή ο/η σύζυγος και τα παιδιά μέχρι 18 ετών) στον τόπο μόνιμης διαμονής τους.
Στην περίπτωση που, για οποιοδήποτε λόγο, δεν μπορεί να βρεθεί έγκαιρα μεταφορικό μέσο για την επιστροφή των μη παθόντων μελών της οικογένειας του Ασφαλισμένου στον τόπο της μόνιμης διαμονής, η υποχρέωση της Εταιρίας περιορίζεται στην αποζημίωση των εξόδων επιστροφής που θα πραγματοποιήσει καθένα από τα παραπάνω μέλη.
Το ανώτατο ποσό κάλυψης για την περίπτωση αυτή είναι το εξής:
● 100 ευρώ, για έξοδα επιστροφής εντός της χώρας μόνιμης διαμονής
● 500 ευρώ, για έξοδα επιστροφής από το εξωτερικό στη χωρά μόνιμης διαμονής

Στην περίπτωση που η επιστροφή των προσώπων αυτών πραγματοποιηθεί με τρένο, πλοίο ή αεροπλάνο σε οικονομική θέση, η Εταιρία θα καλύψει ολόκληρο το ποσό που δαπανήθηκε για τη μετακίνηση αυτή.

Έξοδα ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης (μέχρι € 500)

Η Εταιρία καλύπτει τα έξοδα που έκανε ο Ασφαλισμένος για νοσοκομειακή και ιατροφαρμακευτική περίθαλψη εντός ή εκτός νοσοκομείου εξαιτίας περιστατικού από ατύχημα ή ξαφνική ασθένεια που πρώτη φορά εμφανίστηκε κατά τη διάρκεια του ταξιδιού του, σύμφωνα με το ανώτατο όριο που αναφέρεται στο πιστοποιητικό ασφάλισης. Καλύπτονται έξοδα νοσηλείας, αμοιβές γιατρών, χειρουργών, φυσιοθεραπευτών, καθώς και τα έξοδα για αγορά φαρμάκων ή σχετικού φαρμακευτικού υλικού. Διευκρινίζεται ότι αποζημιώνονται μόνο τα έξοδα που έγιναν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού και επομένως κατά τη διάρκεια ισχύος της ασφάλισης εκτός εάν για ιατρικούς λόγους ο Ασφαλισμένος χρειάζεται να επιστρέψει στον τόπο μόνιμης διαμονής του προκειμένου να αντιμετωπιστεί οριστικά το περιστατικό και έχει συμφωνήσει σε αυτό και το Συντονιστικό Κέντρο της Εταιρίας.
Σε κάθε περίπτωση νοσηλείας του ή πρόβλεψης νοσηλείας ο Ασφαλισμένος οφείλει να ενημερώσει άμεσα την εταιρία.
Σε διαφορετική περίπτωση δύναται να μην αποζημιωθεί.

Έξοδα μετακίνησης και διαμονής στενού συγγενή του ασφαλισμένου που νοσηλεύεται (ένα αεροπορικό εισιτήριο με επιστροφή. Διαμονή σε ξενοδοχείο για 5 ημέρες μέχρι € 500)

Σε περίπτωση που ο Ασφαλισμένος νοσηλεύεται εκτός του τόπου μόνιμης διαμονής του και δε συνοδεύεται από κάποιον ενήλικα συγγενή, τότε η Εταιρία χορηγεί ένα εισιτήριο με επιστροφή σε στενό συγγενή πρώτου βαθμού για να τον επισκεφτεί. Η κάλυψη ενεργοποιείται με τις παρακάτω προϋποθέσεις:
● Η κατάσταση υγείας του Ασφαλισμένου να μην του επιτρέπει να μεταφερθεί από το νοσοκομείο που βρίσκεται στον τόπο μόνιμης διαμονής του.
● Να επιβάλλεται να νοσηλευτεί για παραπάνω από τρείς (3) μέρες στο νοσοκομείο αυτό.

Αν εμφανιστούν παραπάνω από ένα συγγενικά πρόσωπα, η Εταιρία θα επιλέξει ποιο πρόσωπο θα τον επισκεφτεί. Το εισιτήριο είναι για μετάβαση στον τόπο νοσηλείας και επιστροφή στον τόπο μόνιμης διαμονής, με αεροπλάνο γραμμής ή άλλο πρόσφορο μέσο.
Αν η Εταιρία χορηγήσει εισιτήριο σε στενό συγγενή του Ασφαλισμένου για να τον επισκεφτεί στον τόπο νοσηλείας του, θα καλύψει και τα έξοδα διαμονής του προσώπου αυτού σε ξενοδοχείο. Καλύπτεται η διαμονή μέχρι και πέντε (5) μέρες, σύμφωνα με τα ανώτατα όρια που αναφέρονται στο πιστοποιητικό ασφάλισης.
Αν ο Ασφαλισμένος εξαιτίας περιστατικού χρειαστεί να παραμείνει στον τόπο νοσηλείας του εκτός νοσοκομείου για λόγους ανάρρωσης, η Εταιρία θα καλύψει τα έξοδα διαμονής του σε ξενοδοχείο μέχρι το ποσό που ορίζεται στο πιστοποιητικό ασφάλισης.

Αποζημίωση για απώλεια αποσκευών (μέχρι € 300)

Σε περίπτωση αποδεδειγμένης απώλειας αποσκευών του Ασφαλισμένου σε αεροπορικό ταξίδι (ολικής καταστροφής ή κλοπής), η Εταιρία θα τον αποζημιώσει μέχρι το ποσό που ορίζεται στον πίνακα καλύψεων, ανεξάρτητα από το περιεχόμενό τους εφόσον αυτός δεν έχει προηγουμένως αποζημιωθεί από άλλο φορέα ή δημόσιο μεταφορικό μέσο.

Έξοδα διαμονής και επικοινωνίας του Ασφαλισμένου λόγω κλοπής ή καταστροφής των ταξιδιωτικών του εγγράφων (μέχρι € 500)

Σε περίπτωση ολικής καταστροφής ή απώλειας όλων των αποσκευών του Ασφαλισμένου και κατά συνέπεια και των ταξιδιωτικών του εγγράφων (ταυτότητα, διαβατήριο, δίπλωμα οδήγησης) και χρημάτων, η Εταιρία θα καλύψει το κόστος μίας (1) διανυκτέρευσής του σε ξενοδοχείο. Τα ανώτατα όρια κάλυψης από την Εταιρία αναφέρονται στο πιστοποιητικό ασφάλισης.
Για να του καταβληθεί από την Εταιρία το ποσό της κάλυψης αυτής, ο Ασφαλισμένος θα πρέπει να καταθέσει στην Εταιρία, μαζί με το σχετικό τιμολόγιο, και έγγραφα από τις αρμόδιες αρχές που θα αποδεικνύουν ότι τα ταξιδιωτικά έγγραφα του κλάπηκαν ή καταστράφηκαν.
Επιπλέον, η Εταιρία αναλαμβάνει την υποχρέωση να πραγματοποιήσει δωρεάν μέχρι και δέκα (10) τηλεφωνικές συνδιαλέξεις με συγγενικά του πρόσωπα ή με υπηρεσίες ή αρχές που αυτός θα της υποδείξει. Το ίδιο ισχύει και στην περίπτωση που ο Ασφαλισμένος ζητήσει από την Εταιρία να διαβιβάσει επείγοντα μηνύματα σε πρόσωπο/α που αυτός θα της υποδείξει.

Έξοδα λόγω καθυστέρησης άφιξης αποσκευών (μέχρι € 200 για καθυστέρηση πάνω από 4 ώρες)

Καλύπτονται τα έκτακτα έξοδα του Ασφαλισμένου, στην περίπτωση που καθυστερήσει η άφιξη των αποσκευών του στον τόπο προορισμού του. Τα έκτακτα έξοδα θα πρέπει να έχουν γίνει από τον Ασφαλισμένο μετά από τέσσερις (4) ώρες από την άφιξή του, για ανώτατο χρονικό διάστημα μέχρι και τέσσερις (4) μέρες, χωρίς εντωμεταξύ να έχουν φτάσει οι αποσκευές. Στην περίπτωση αυτή, η Εταιρία αποζημιώνει τον Ασφαλισμένο για έξοδα που έγιναν για την αγορά μόνο των απαραίτητων ατομικών ειδών, συμπεριλαμβανομένων και ειδών ρουχισμού. Το ανώτατο όριο κάλυψης αναφέρεται στο πιστοποιητικό ασφάλισης .

Έξοδα λόγω καθυστέρησης πτήσης (για καθυστέρηση πάνω από 4 ώρες, μεχρι € 100 / για πάνω από 24 ώρες, μέχρι € 450)

Καλύπτονται τα έκτακτα προσωπικά έξοδα που θα χρειαστεί να κάνει ο Ασφαλισμένος, στην περίπτωση που η προγραμματισμένη αναχώρηση του αεροπλάνου του καθυστερήσει. Τα έξοδα που καλύπτονται είναι τα εξής:
● Για γεύματα, αναψυκτικά και ποτά
● Για μεταφορά από και προς το αεροδρόμιο
● Για διαμονή σε ξενοδοχείο

Τα έξοδα αυτά θα πρέπει να οφείλονται αποδεδειγμένα και αποκλειστικά στην καθυστέρηση της πτήσης και καλύπτονται με βάση τις αντίστοιχες αποδείξεις. Τα ανώτατα όρια κάλυψης αναφέρονται στο Πιστοποιητικό Ασφάλισης.
Δεν καλύπτονται αεροπορικά εισιτήρια για πτήσεις που ακυρώθηκαν ή καθυστέρησαν.

Αποζημίωση για απώλεια ζωής του Ασφαλισμένου από ατύχημα (μέχρι € 30.000)

Σε περίπτωση απώλειας ζωής του Ασφαλισμένου εξαιτίας ατυχήματος, η Εταιρία θα καταβάλει ασφάλισμα στους νόμιμους κληρονόμους, όπως καλούνται στην κληρονομική διαδοχή. Το ανώτατο όριο αποζημίωσης ανά άτομο που καταβάλλεται από την Εταιρία αναφέρεται στο πιστοποιητικό ασφάλισης. Η καταβολή του ασφαλίσματος στους δικαιούχους γίνεται με βάση τις διατάξεις του κληρονομικού δικαίου.
Για να καταβληθεί το ποσό αυτό, θα πρέπει το περιστατικό που προκάλεσε την απώλεια ζωής του Ασφαλισμένου να συνέβη κατά τη διάρκεια ισχύος του ασφαλιστηρίου και να επήλθε άμεσα, αυτοτελώς και ανεξάρτητα από κάθε άλλη αιτία.
Αν κατά τη διάρκεια ταξιδιού συμβεί ατύχημα σε μέσο μεταφοράς, με αποτέλεσμα την απώλεια ζωής για μία ομάδα ασφαλισμένων στο ίδιο συμβάν, το όριο κάλυψης της Εταιρίας διαμορφώνεται συνολικά σύμφωνα με το ανώτατο όριο που αναφέρεται στο πιστοποιητικό ασφάλισης. Στην περίπτωση αυτή, το ποσό διαιρείται με τον αριθμό των ασφαλισμένων που υπέστησαν το περιστατικό και καταβάλλεται, με τον τρόπο που αναφέρεται παραπάνω, στους δικαιούχους του κάθε ενός από αυτούς χωρίς να υπερβαίνει σε καμία περίπτωση το ανώτατο όριο ανά άτομο όπως αυτό αναγράφεται στο πιστοποιητικό ασφάλισης.
Αν αποδειχτεί ότι ο Δικαιούχος του ασφαλίσματος συνέβαλε με οποιοδήποτε άμεσο ή έμμεσο τρόπο, στην απώλεια ζωής του Ασφαλισμένου, τότε δεν καταβάλλεται σε αυτόν ασφάλισμα.

Έξοδα νομικής υποστήριξης του Ασφαλισμένου (μέχρι € 3.000)

Η Εταιρία καλύπτει τα έξοδα το δικηγορικής αμοιβής και δικαστικής δαπάνης στα οποία θα απαιτηθεί να υποβληθεί ο Ασφαλισμένος, κατά τη διάρκεια του ταξιδιού του, για τη νομική υποστήριξή του είτε ενώπιον Πολιτικού Δικαστηρίου, είτε ενώπιον Ποινικού Δικαστηρίου οποιουδήποτε βαθμού δικαιοδοσίας. Το ανώτατο όριο της κάλυψης αυτής είναι αυτό που αναφέρεται στο πιστοποιητικό ασφάλισης.
Η κάλυψη αυτή παρέχεται μόνο για διαφορές που αφορούν το ταξίδι του Ασφαλισμένου και δεν ισχύει για διαφορές που είτε προϋπήρχαν του ταξιδιού, είτε είναι ανεξάρτητες από αυτό. Η πράξη για την οποία θα πρέπει να καταβληθούν αυτά τα έξοδα, θα πρέπει να αφορά παράβαση διάταξης εκ μέρους του Ασφαλισμένου από αμέλεια και όχι από δόλο

Αποζημίωση για ακύρωση ταξιδιού (μέχρι € 1.000)

Καλύπτονται τα έξοδα που έχουν πληρωθεί ως προκαταβολή ή εξόφληση για αεροπορικά εισιτήρια, έξοδα διαμονής και λοιπά έξοδα του ταξιδιού. Το ανώτατο όριο αποζημίωσης αναφέρεται στο πιστοποιητικό ασφάλισης.
Ποιες είναι οι προϋποθέσεις καταβολής της αποζημίωσης;
Για να καταβάλει η Εταιρία την αποζημίωση αυτή, θα πρέπει αφενός να ειδοποιηθεί το συντομότερο δυνατό, αφετέρου το ταξίδι θα πρέπει να έχει ακυρωθεί εξαιτίας κάποιου από τους παρακάτω λόγους:
1. Για τον ίδιο τον Ασφαλισμένο σε περίπτωση:
• Νοσηλείας του σε νοσοκομείο δημόσιο ή ιδιωτικό με τουλάχιστον μια διανυκτέρευση.
• One Day Clinic –One Day Surgery που δεν απαιτείται διανυκτέρευση με προσκόμιση εισιτηρίου-εξιτηρίου.
• Παροχής Α Βοηθειών σε εξωτερικά ιατρεία για σοβαρούς τραυματισμούς και κατάγματα
Και στις τρείς παραπάνω περιπτώσεις ο Ασφαλισμένος πρέπει απαραίτητα να προσκομίσει και ιατρική γνωμάτευση που δε θα επιτρέπει το ταξίδι για ιατρικούς λόγους και να αιτιολογεί το χρονικό διάστημα αποθεραπείας.
2. Εισαγωγή συγγενή πρώτου βαθμού του Ασφαλισμένου καθώς και αδελφών του Ασφαλισμένου σε νοσοκομείο δημόσιο ή ιδιωτικό, πριν την αναχώρηση του για ταξίδι, και ενώ η νοσηλεία συνεχίζεται και μετά την ημερομηνία αναχώρησης που προβλέπεται για το ταξίδι.
3. Απώλεια ζωής του Ασφαλισμένου ή συγγενούς του πρώτου βαθμού καθώς και αδελφών και παππούδων του.
4. Καταστροφή του σπιτιού ή της επιχείρησης του Ασφαλισμένου από σεισμό, πυρκαγιά η πλημμύρα
5. Φυσική καταστροφή της περιοχής του προορισμού σε τέτοιο βαθμό, ώστε να είναι αδύνατο να μετακινηθούν τα μέσα μεταφοράς με τα οποία θα ταξίδευε ο Ασφαλισμένος. Επίσης, καταστροφή του ξενοδοχείου που έχει προγραμματιστεί η διαμονή του Ασφαλισμένου από σεισμό, πυρκαγιά ή πλημμύρα.
Ειδικές σημειώσεις
α) Η Νοσηλεία ή One Day Clinic θεραπεία, ή παροχή πρώτων βοηθειών θα πρέπει να έχει πραγματοποιηθεί από την 30η μέρα της προγραμματισμένης αναχώρησης έως την ημέρα αναχώρησης. (Δηλαδή, αν έχει συμβεί νοσηλεία 35 ημέρες πριν το ταξίδι, δεν θα ισχύει η κάλυψη)
β) Εξαιρούνται της δυνατότητας αποζημιώσεως, απαιτήσεις με γνωματεύσεις – βεβαιώσεις από ιδιώτη ιατρό.
γ) Ειδικά για τον Covid ισχύει η κάλυψη ακυρωτικών ως Α΄ βαθμού συγγενείς. ε) Η κάλυψη ακυρωτικών ισχύει ως 75 ετών.
Καλύπτονται ακυρωτικά άνω των 75 ετών, μόνο λόγω θανάτου από ατύχημα και λόγω ατυχήματος που δεν επιτρέπει το ταξίδι αν αυτό συμβεί στον ταξιδιώτη ή έως Β΄ βαθμού συγγενή.

Έξοδα του ασφαλισμένου εξαιτίας ξαφνικής διακοπής του ταξιδιού του

Η Εταιρία αποζημιώνει τυχόν οικονομικές απώλειες του Ασφαλισμένου μέχρι το όριο που αναφέρεται στο πιστοποιητικό ασφάλισης ή τα έξοδα της επιστροφής του, αν χρειαστεί να διακόψει το ταξίδι του πριν την προγραμματισμένη ημερομηνία επιστροφής εξαιτίας:
● ξαφνικής ασθένειας, ατυχήματος του Ασφαλισμένου
● θανάτου του Ασφαλισμένου
● εισαγωγής σε νοσοκομείο συγγενή πρώτου βαθμού του Ασφαλισμένου.
● Θανάτου συγγενή πρώτου βαθμού του Ασφαλισμένου
● Φυσικής καταστροφής της μόνιμης κατοικίας ή της επιχείρησης του Ασφαλισμένου.

Η κάλυψη δεν ισχύει αν η ασθένεια ή ο τραυματισμός προϋπήρχαν της ασφάλισης και ο Ασφαλισμένος ή ο συγγενής το γνώριζαν ή όφειλαν να το γνωρίζουν.
Ως οικονομικές απώλειες ορίζονται πληρωμένα ποσά, μη χρησιμοποιημένα και μη επιστρεφόμενα

Έξοδα ξενοδοχείου λόγω καραντίνας για περιστατικά Covid 19 (μέχρι € 1.500)

Σε περίπτωση που ο Ασφαλισμένος διαγνωστεί με Covid 19 και οι ιατρικές οδηγίες επιβάλλουν περιορισμό απομόνωσης σε ξενοδοχείο, η Εταιρία θα καλύψει το κόστος διαμονής μέχρι το ποσό που ορίζεται στο πιστοποιητικό ασφάλισης.
Απαραίτητη προϋπόθεση για να αποζημιωθεί ο Ασφαλισμένος είναι η προσκόμιση στην Εταιρία του μοριακού test Covid 19 από δημόσιο ή ιδιωτικό νοσοκομείο ή από αναγνωρισμένο διαγνωστικό κέντρο και η ιατρική γνωμάτευση και σύσταση για τον περιορισμό του σε ειδικό καθεστώς διαμονής.

Έξοδα μετάφρασης (μέχρι € 300)

Σε περίπτωση που κάποια παραστατικά που χρειάζεται να προσκομίσει ο Ασφαλισμένος στην Εταιρία προκειμένου να αποζημιωθεί έχουν εκδοθεί σε γλώσσα πλην της Ελληνικής ή της Αγγλικής, ο Ασφαλισμένος θα πρέπει να τα μεταφράσει στην Ελληνική. Η Εταιρία καλύπτει τα έξοδα μετάφρασης μέχρι του ποσού που αναφέρεται στο πιστοποιητικό ασφάλισης

insurance

Αίτηση ενδιαφέροντος για την Ταξιδιωτική Ασφάλεια :

13 + 13 =